søndag den 27. marts 2011

Stilstandsrapport..

Det er surt at erkende, men der sker for lidt med den lille nye racer, lidt er der dog sket. og lidt flere stumper er kommet i hus, men det er sørme godt at jeg har Alfaen endnu, så jeg har noget at køre i. så mon ikke jeg ender med at køre både lidt DASU cup løb og de to byløb. Aarhus skal jeg ihvertfald køre, så må vi se med chgp. to timers på padborg er også på kalenderen, om det blir i alfa eller spridget, you´l never know - you know. jeg er ihvertfald fortsat stålsat på at bygge den som en FIA racer. og så må tiden vise hva der sker, den er færdig når lyst, tid og guldstøv går op i en lidt højere enhed end det gør lige nu ;-) var på joyride til fredericia stumpemarked, en supergod weekend, med minimal handel, men med hygge i overflod, både på standen sammen med Herluf, og i "fritiden" på århundredes pubcrawl med den legendariske maler nielsen. massivt hygge, luften var tyk af røverhistorier på det forskellige beværtninger der på forunderlig vis alle kunne holde sig under 40 kvm. ?!?
Et enkelt eksempel på hvad man bla. kunne erhverve sig på stumpemarkedet, en Bitchy fiat 500 :-) jeg er en sucker for gamle fiater, og her var rigeligt at se på, denne var dog en af de mere outrerede.
Så har jeg erhvervet endnu en BUNKE ting til Spridgetten, og Katrine er altid frisk på at gi en hånd med aflæsning:-) der var bla. en 1098 block der er på standard mål, en del dimser og dutter jeg godt ka bruge, og da osse lidt der blot skal videre til andre der kunne mangle det mere.

Så mangler du yderamme (forrude) til Mk1 døre til Mk1 eller kalesche stativ til mk1 så gi lyd, der er osse 2 bagtøjsbanjoer der ikke lige passer på min men på en MK1 midget :-)
Og sådan ser hun ud for tiden, som hun står ensom og forladt, i en kold garage, ak ja der er nærmest tale om omsorgssvigt. hun er blevet svigtet af andre før, der blot har solgt hende for ussel mammon, jeg har lovet Lucy en bedre skæbne, hun venter fortsat tålmodigt, på de lovede startnr, og de gode kampe med en vis jysk kusine :-)

Ingen kommentarer: