tirsdag den 31. maj 2011

Fanme en skidt weekend.

der er stor mangel på billeder, men et par enkelte brugbare var der dog.

Jeg vidste godt, inden jeg kørte hjemmefra, at det kunne blive en af de seje weekender. - men helt ærligt, det stoppede bare aldrig, før til aller aller sidst, og kun derfor er dette ikke en salgsannonce, der var jeg på vej hen på et tidspunkt.
Allerede på turens start var der faresignaler, som da jeg måtte hjem igen efter vognbogen (bilens papirer) uden dem intet motorløb! nå. men jeg var da i det mindste ikke nået ud på broen, kun ned til broen, U-vending, og 30 km, hjem igen, og så afsted igen :-( det gode er vel at eviglad fik god tid til at forberede sig på den store Brotest for trækdyr med Trailer, hun bestod, dog ikke med prangende resultat, jeg tror hun er lidt højdeforskrækket.............

Vel fremme, noget sent hjalp gutterne hurtigt med opstilling af lejren. så ca kl 22, sad jeg med en sqvis i hånden, og klar til teknisk kontrol lørdag morgen!
Igennem kontrolen med kun få problemer, men vel vidende, efter vejledning fra den altid fornøjelige Mogens Thomsen, at jeg nok ville være presset i tilfælde af ekstra kontrol..... giulia er åbenbart sunket lidt sammen......... så der er lidt udfordringer med ridehøjden.

nå men klar til tidstagning på Banen der sidst jeg var her, tog et karosseri fra mig, samt min sommerferie. gad vide hvordan det skulle gå. - ikke nemt, den ville hverken bremse eller dreje, og acceleration har jo aldrig været Giuliaens stærke side. så tider på det jævne (læs ringe) og en startplacering i den tunge ende af feltet.

uden at kunne sætte en finger på hva der var galt, lavede jeg let service og gjorde klar til anden tidtagning, meget sidst på dagen, der åbnede sluserne sig over Padborg, normalt mit held, så jeg smilede bredt, da vi trillede ud til en sjaskvåd bane, den gik så heller ikke, den ville bare ikke styre ind, jeg sad og spekulerede i om den var blevet til en audi (king of understeer) eller om jeg virkelig var SÅ rusten, og autoværnsskræk. nå men efter 4-5 omgange var bilen så tildugget, at jeg ikke anede hvad der var op og ned, så listede jeg ud igen. startplacering 22 - skuffende.

fortsættes.......
Palle og Herluf tog en svingom.
Forklaring følger...

Ingen kommentarer: