fredag den 3. juni 2011

Fortsættelsen..

efter den noget mellemfornøjede tidstagning, var det tid til det som vi er Roms mestre i hos Gourmet Motors. hyggen og grillen. det blev byttet røverhistorier i det lune telt, og i ordenlig tid gik vi til køjs.

Stormen rasede over Padborg, og lige efter midnat blev jeg vækket af min englesøvn, med et ordenligt drøn. og så blev der stille.................... kort tid efter bankede min gode ven Palle på, og sammen besigtigede vi skaderne, Indrømmet jeg besigtigede meget lidt. konstaterede blot at det kune jeg vist ikke ændre stort på lige nu og gik på køjen igen (UNDSKYLD PALLE).

Næste morgen forestod et større oprydningsarbejde. alt var enten ridstet bulet smadret (fortsæt selv listen) min bil havde modtaget adskillige ridser da teltene forlod os TRÆLST.

heat kørsel stadig noget på det jævne, var bare ikke helt skarp i denne weekend. dog blev det bedre i andet heat efter en lidt ændret taktik på dæktrykket, så kunne bilen pludselig styre og bremse igen. så andet heat gav ok tider, dog må jeg erkende at hvis man vil køre med i DK så skal der kraftigere våben til så jeg må lige noget i tænkeboks. det vil jeg så bruge ferien på mens jeg bygger sandslotte med ungerne.


Ingen kommentarer: